Tämä uusi ulkoasu on Ammin Bases-sivuilta. Kokeilen vaihteeksi näin hillittyä väritystä.

Olen ollut lomalla ja laiskotellut. En ole tehnyt oikeastaan muuta kuin oleillut lasten kanssa ulkona ja hutaissut aivan välttämättömimmät kotihommat lonkalta. Käsityöt eivät ole edenneet , enkä myöskään ole hamstrannut lankaa. Täydellistä hiljaiseloa. Sen verran olen lankoja harrastanut, että olen käynyt kauppa-reissuilla kyttämäässä Novitan uutuuksia. Toistaiseksi olen nähnyt vain Mamboa ja Kuuraa, joiden materiaalit eikä värit sykäytä millään lailla. Molemmista tulee varmasti myös järkyn paksuja ja kuumia neuleita. Tämä on jo epänormaalia- edes uudet langat eivät innosta. Jokohan olen parantunut hamsteroinnista... Novitankaan edellisestä numerosta en löytänyt mitään kivaa. Huolestuttavaa! Täytyy kyllä myöntää että Interweave Knitsin syysnumeroa odotan kyllä innolla, sillä siinä näytti olevan monia mielenkiintoisia malleja.